טוען...
on-top

המועדון היחיד שנותן לך כפל מבצעים אמיתי

ההצטרפות ללא תשלום

שאלות ותשובות

מי יכול להיות חבר מועדון ?
כל לקוח שרכש דירה של גינדי החזקות או התעניין באחד מהפרוייקטים של החברה
איך מצטרפים למועדון ?
ההצטרפות למועדון הינה דרך עמוד ההצטרפות באתר החברה,  או במרכזי המבקרים השונים של החברה.


מה מקנה לי החברות במועדון ?
חברי מועדון גינדי ON TOP נהנים משלל הטבות קבועות ומשתנות במגוון בתי עסק ורשתות מתחום הריהוט והעיצוב לבית.

* הטבות חודשיות משתנות
* אירועי מכירה מיוחדים ובלעדיים במגוון בתי עסק
* מבצעים על דירות בפרויקטים חדשים של החברה והודעות על פריסיילים לפני כולם!


איך ניתן לממש את ההטבות ?
נרשמתם למועדון גינדי ON TOP? ברכות על הצטרפותכם.
לאחר ההרשמה למועדון יונפק עבורכם כרטיס מועדון אישי הנושא את שמכם. הכרטיס ישלח לביתכם בדואר ולכן הקפידו למלא כתובת עדכנית למשלוח דואר.
באמצעות כרטיס זה תוכלו לממש את מגוון ההטבות בכל אחד מבתי העסק, יש להציג את הכרטיס במעמד הקניה.
נרשמתם למועדון גינדי ON TOP והכרטיס עדין לא ברשותכם? תוכלו לממש את ההטבה באמצעות הצגת ניוזלטר ההטבות החודשיות שנשלח אליכם בדוא"ל.
אילו בתי עסק שותפים למועדון ?
עשרות רשתות ובתי עסק גדולים ומקומיים כאחד לוקחים חלק בשיתוף הפעולה עבור חברי המועדון, את מגוון בתי העסק ניתן למצוע בחלק מועדון הלקוחות שבאתר החברה
האם אפשר לממש את ההטבה בכל בית עסק פעם אחת בלבד?
ההטבה אינה מוגבלת וניתנת למימוש בכל קניה
האם הטבות זהות בכל בתי העסק?
ההטבות משתנות בבתי העסק השונים.
ניתן לראות את פירוט ההטבות המשתנה באתר גידני החזקות, ובניוזלטר ההטבות החודשיות.
האם במידה ויש לי כרטיס מועדון נוסף המקנה לי הנחות בבית העסק אצטרך לבחור בין ההנחות ?
בכל בית עסק יש הסכם שונה וניתן למצוא את ההחרגות השונות באתר או בניוזלטר ההטבות החודשי.
בנוסף להנחות הקיימות בנקודות המכירה, תנתן הנחה נוספת או מתנה בגין היותך חבר מועדון גינדי ON TOP.
למי פונים במקרה של בעיה ?
לבירורים ושירות לקוחות בנושא מועדון הלקוחות, אנא שלחו מייל עם פרטיכם ועיקרי הפנייה אל gindiontop@gindih.co.il ואנו נחזור אליכם בהקדם
היכן ניתן לעיין בתקנון מועדון הלקוחות?
ניתן לעיין בתקנון המועדון באתר גינדי החזקות בעמוד הראשי תחת "תקנון האתר"
הצהרת נגישות
קבוצת גינדי החזקות רואה חשיבות עליונה בהנגשת שירותיה לאנשים עם מוגבלות. אנו פועלים באופן שוטף להנגשת השירותים שלנו, ובתוכם אתר האינטרנט שלנו, לרווחת כלל לקוחותינו ובהם לקוחות עם מוגבלות. התאמות אלו נערכו בהתאם להוראות הנגישות בדין תוך הסתייעות בגורמי מקצוע מתחום הנגישות במטרה להעניק ללקוחותינו שירות נגיש וחוויית לקוח מיטבית.
שירות לקוחות נגיש
המענה הטלפוני במוקדים הטלפוניים של הקבוצה נגיש, כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע. אמצעי חלופי ליצירת קשר טלפוני: gindi-co@gindih.co.il
נגישות אתר האינטרנט
קבוצת גינדי החזקות משקיעה מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט שלה במטרה לאפשר גלישה נוחה וזמינה לאנשים עם מוגבלות ככל הגולשים באתר. מידע על נגישות האתר:
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג – 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ולמסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
• האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים.
• האתר נגיש גם לשימוש בטלפון סלולרי.
במקרה שלמרות מאמצינו להנגשת האתר, יתגלה תוכן או פעולה שאינם נגישים כפי הנדרש, אנא עדכנו אותנו באמצעות מייל: negishut@gindih.co.il ונפעל לתיקון במידת האפשר. אנא ציינו בפירוט את הפעולה או דף התוכן אליו גלשתם, סוג וגרסת הדפדפן, מערכת ההפעלה וסוג הטכנולוגיה בה נעזרתם.
Sarona logo
רכישת חוברת המכרז
לקבלת חוברת המכרז והטפסים הנלווים אנא מלאו את פרטיכם:
לפרטים נוספים חייגו 1-800-383-737
Sarona לוגו
רכישת חוברת המכרז
לקבלת חוברת המכרז והטפסים הנלווים אנא מלאו את פרטיכם:
תודה רבה, פרטיך התקבלו בהצלחה
אירעה שגיאה בביצוע התשלום, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות 1-800-383-737
לפרטים נוספים חייגו 1-800-383-737
WestSide לוגו
הרשמה להגרלה
להרשמה להגרלה אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם:
לפרטים נוספים חייגו *3219