טוען...
on-top

המועדון היחיד שנותן לך כפל מבצעים אמיתי

ההצטרפות ללא תשלום

שאלות ותשובות

מי יכול להיות חבר מועדון ?
כל לקוח שרכש דירה של גינדי החזקות או התעניין באחד מהפרוייקטים של החברה
איך מצטרפים למועדון ?
ההצטרפות למועדון הינה דרך עמוד ההצטרפות באתר החברה,  או במרכזי המבקרים השונים של החברה.


מה מקנה לי החברות במועדון ?
חברי מועדון גינדי ON TOP נהנים משלל הטבות קבועות ומשתנות במגוון בתי עסק ורשתות מתחום הריהוט והעיצוב לבית.

* הטבות חודשיות משתנות
* אירועי מכירה מיוחדים ובלעדיים במגוון בתי עסק
* מבצעים על דירות בפרויקטים חדשים של החברה והודעות על פריסיילים לפני כולם!


איך ניתן לממש את ההטבות ?
נרשמתם למועדון גינדי ON TOP? ברכות על הצטרפותכם.
לאחר ההרשמה למועדון יונפק עבורכם כרטיס מועדון אישי הנושא את שמכם. הכרטיס ישלח לביתכם בדואר ולכן הקפידו למלא כתובת עדכנית למשלוח דואר.
באמצעות כרטיס זה תוכלו לממש את מגוון ההטבות בכל אחד מבתי העסק, יש להציג את הכרטיס במעמד הקניה.
נרשמתם למועדון גינדי ON TOP והכרטיס עדין לא ברשותכם? תוכלו לממש את ההטבה באמצעות הצגת ניוזלטר ההטבות החודשיות שנשלח אליכם בדוא"ל.
אילו בתי עסק שותפים למועדון ?
עשרות רשתות ובתי עסק גדולים ומקומיים כאחד לוקחים חלק בשיתוף הפעולה עבור חברי המועדון, את מגוון בתי העסק ניתן למצוע בחלק מועדון הלקוחות שבאתר החברה
האם אפשר לממש את ההטבה בכל בית עסק פעם אחת בלבד?
ההטבה אינה מוגבלת וניתנת למימוש בכל קניה
האם הטבות זהות בכל בתי העסק?
ההטבות משתנות בבתי העסק השונים.
ניתן לראות את פירוט ההטבות המשתנה באתר גידני החזקות, ובניוזלטר ההטבות החודשיות.
האם במידה ויש לי כרטיס מועדון נוסף המקנה לי הנחות בבית העסק אצטרך לבחור בין ההנחות ?
בכל בית עסק יש הסכם שונה וניתן למצוא את ההחרגות השונות באתר או בניוזלטר ההטבות החודשי.
בנוסף להנחות הקיימות בנקודות המכירה, תנתן הנחה נוספת או מתנה בגין היותך חבר מועדון גינדי ON TOP.
למי פונים במקרה של בעיה ?
לבירורים ושירות לקוחות בנושא מועדון הלקוחות, אנא שלחו מייל עם פרטיכם ועיקרי הפנייה אל gindiontop@gindih.co.il ואנו נחזור אליכם בהקדם
היכן ניתן לעיין בתקנון מועדון הלקוחות?
ניתן לעיין בתקנון המועדון באתר גינדי החזקות בעמוד הראשי תחת "תקנון האתר"
הצהרת נגישות

"גינדי החזקות" רואה חשיבות רבה בהנגשת שירותיה לאנשים עם מוגבלות. אנו פועלים באופן שוטף להנגשת השירותים שלנו, לרווחת כלל לקוחותינו ובהם לקוחות עם מוגבלות.
התאמות אלו נערכו בהתאם להוראות הנגישות בדין תוך הסתייעות בגורמי מקצוע מתחום הנגישות במטרה להעניק ללקוחותינו שירות נגיש וחוויית לקוח מיטבית.

שירות לקוחות המענה במוקד הטלפוני נגיש, כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע. אמצעי חלופי ליצירת קשר טלפוני: moked@gindih.co.il, פקס: 03-6947949, וכן לפי פרטי ההתקשרות עם משרדי המכירות המופיעים להלן. יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.
כתובת: מרכז עזריאלי 1, מגדל עגול, ק.34, תל אביב.

נגישות אתר האינטרנט
אתר זה עושה שימוש בטכנולוגיות שונות שנועדו להפוך אותו לנגיש ככל האפשר בכל עת. אנו משתמשים בממשק נגישות המאפשר לאנשים עם מוגבלות ספציפית להתאים את ממשק המשתמש של האתר (ממשק המשתמש) ולעצב אותו לצרכים האישיים שלהם.
בנוסף, האתר משתמש ביישום מבוסס AI הפועל ברקע ומייעל את רמת הנגישות שלו ללא הרף. יישום זה מתקן את בעיות ה- HTML של האתר, מתאים את הפונקציונליות וההתנהגות של האתר לקוראי מסך המשמשים את המשתמשים העיוורים ופונקציות מקלדת המשמשות אנשים עם לקויות מוטוריות.

קורא מסך וניווט במקלדת באתר האינטרנט שלנו
האתר שלנו מיישם את טכניקת תכונות ה- ARIA (יישומי אינטרנט עשירים נגישים), לצד שינויים שונים בהתנהגות, על מנת להבטיח שמשתמשים עיוורים המבקרים אצל קוראי מסך יוכלו לקרוא, להבין וליהנות מפונקציות האתר שלך. כאשר משתמש עם קורא-מסך נכנס לאתר, הוא מקבל מיד הנחיה להיכנס לפרופיל קורא-המסך כדי שיוכלו לגלוש ולהפעיל את האתר בצורה יעילה. כך האתר שלנו מכסה כמה מהדרישות החשובות ביותר של קוראי מסך, לצד צילומי מסך של דוגמאות לקוד:
אופטימיזציה של קוראי מסך: אנו מנהלים תהליך רקע שלומד את רכיבי האתר מלמעלה למטה, כדי להבטיח תאימות שוטפת גם בעת עדכון האתר. בתהליך זה אנו מספקים לקוראי המסך נתונים משמעותיים באמצעות מערך התכונות של ARIA. לדוגמה, אנו מספקים תוויות טופס מדויקות; תיאורים לסמלים הניתנים לפעולה (סמלי מדיה חברתית, סמלי חיפוש, סמלי עגלה וכו'); הנחיות אימות לתשומות טפסים; תפקידי אלמנטים כגון כפתורים, תפריטים, דיאלוגים מודאליים (חלונות קופצים) ואחרים.
בנוסף, תהליך הרקע סורק את כל תמונות האתר ומספק תיאור מדויק ומשמעותי מבוסס זיהוי-אובייקט תמונה כתג ALT (טקסט חלופי) לתמונות שאינן מתוארות. זה גם יחלץ טקסטים המוטמעים בתמונה, באמצעות טכנולוגיית OCR (זיהוי תווים אופטי). כדי להפעיל התאמות של קוראי מסך בכל עת, המשתמשים צריכים רק ללחוץ על שילוב המקשים Alt + 1. משתמשי קוראי מסך מקבלים גם הודעות אוטומטיות להפעלת מצב קורא המסך ברגע שהם נכנסים לאתר.
התאמות אלה תואמות את כל קוראי המסכים הפופולריים כולל JAWS ו- NVDA.
מיטוב ניווט במקלדת: תהליך הרקע מתאים גם את ה- HTML של האתר ומוסיף התנהגויות שונות באמצעות קוד JavaScript כדי להפוך את האתר להפעלה באמצעות המקלדת. זה כולל את היכולת לנווט באתר באמצעות מקשי Tab ו- Shit + Tab, להפעיל נפתחות עם מקשי החצים, לסגור אותם באמצעות Esc, לחצני הדק וקישורים באמצעות מקש Enter, לנווט בין רכיבי רדיו לתיבת סימון באמצעות מקשי החצים, מלא אותם באמצעות מקש הרווח או מקש Enter.
בנוסף, משתמשים במקלדת ימצאו תפריטים לניווט מהיר ודילוג על תוכן, הזמינים בכל עת על ידי לחיצה על Alt + 1, או כאל האלמנטים הראשונים באתר תוך ניווט עם המקלדת. תהליך הרקע מטפל גם בקפיצות המופעלות על ידי הזזת מיקוד המקלדת לכיוונם ברגע שהם מופיעים, ולא מאפשרים להתמקד במיקוד החוצה ממנה.
• משתמשים יכולים גם להשתמש בקיצורי דרך כמו "M" (תפריטים), "H" (כותרות), "F" (טפסים), "B" (כפתורים) ו- "G" (גרפיקה) כדי לקפוץ לאלמנטים ספציפיים.
פרופילי נגישות הנתמכים באתר שלנו
פרופיל בטוח לאפילפסיה: פרופיל זה מאפשר לאנשים עם אפילפסיה להשתמש באתר בצורה בטוחה על ידי ביטול הסיכון להתקפים הנובעים מהנפשות מהבהבות או מהבהבות ושילובי צבעים מסוכנים.
פרופיל לקוי ראייה: פרופיל זה מתאים את האתר כך שיהיה נגיש לרוב ליקויי הראייה כמו ראייה משפילה, ראיית המנהרה, קטרקט, גלאוקומה ואחרים.
פרופיל נכות קוגניטיבית: פרופיל זה מספק תכונות עזר שונות המסייעות למשתמשים עם מוגבלות קוגניטיבית כמו אוטיזם, דיסלקסיה, CVA ואחרים, להתמקד באלמנטים החיוניים ביתר קלות.
פרופיל ידידותי להפרעות קשב וריכוז: פרופיל זה מפחית באופן משמעותי את הסחות הדעת והרעשים, בכדי לעזור לאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז והפרעות עצביות לגלוש, לקרוא ולהתמקד באלמנטים החיוניים ביתר קלות.
פרופיל משתמשים עיוור (קוראי מסך): פרופיל זה מתאים את האתר כך שיהיה תואם לקוראי מסך כמו JAWS, NVDA, VoiceOver ו- TalkBack. קורא מסך מותקן במחשב המשתמש העיוור ואתר זה תואם אליו.
פרופיל ניווט במקלדת (לקוי מנוע): פרופיל זה מאפשר לאנשים לקויי מנוע להפעיל את האתר באמצעות הלוח המקשים, Shift + Tab, ומקשי Enter. משתמשים יכולים גם להשתמש בקיצורי דרך כמו "M" (תפריטים), "H" (כותרות), "F"
התאמות ממשק המשתמש, העיצוב והקריאות הקיימות באתר האינטרנט שלנו
התאמות גופן - משתמשים יכולים להגדיל ולהקטין את גודלו, לשנות את משפחתו (סוג), להתאים את המרווח, היישור, גובה הקו ועוד.
התאמות צבע - המשתמשים יכולים לבחור פרופילי ניגודי צבע שונים כגון אור, כהה, הפוך ושחור-לבן. בנוסף, משתמשים יכולים להחליף ערכות צבע של כותרות, טקסטים ורקעים, עם מעל 7 אפשרויות צביעה שונות.
אנימציות - משתמשים באפילפסיה יכולים לעצור את כל ההנפשות המפעילות בלחיצת כפתור. הנפשות הנשלטות על ידי הממשק כוללות קטעי וידאו, GIF ומעברים מהבהבים של CSS.
הדגשת תוכן - המשתמשים יכולים לבחור להדגיש אלמנטים חשובים כמו קישורים וכותרות. הם יכולים גם לבחור להדגיש אלמנטים ממוקדים או מרחפים בלבד.
השתקת שמע - משתמשים עם מכשירי שמיעה עלולים לחוות כאבי ראש או בעיות אחרות בגלל השמעת שמע אוטומטית. אפשרות זו מאפשרת למשתמשים להשתיק את האתר כולו באופן מיידי.
הפרעות קוגניטיביות - אנו משתמשים במנוע חיפוש המקושר לוויקיפדיה ולוויקימילון, ומאפשר לאנשים עם הפרעות קוגניטיביות לפענח משמעויות של ביטויים, ראשי תיבות, סלנג ואחרים.
פונקציות נוספות - אנו מספקים למשתמשים אפשרות לשנות את צבע וסמן הסמן, להשתמש במצב הדפסה, לאפשר מקלדת וירטואלית ופונקציות רבות אחרות.
תאימות דפדפן ותמיכה טכנולוגית
אנו שואפים לתמוך במערך הרחב של הדפדפנים והטכנולוגיות המסייעות ככל האפשר, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור בכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות מגבלות. לכן, עבדנו קשה מאוד כדי להיות מסוגלים לתמוך בכל המערכות העיקריות המהוות מעל 95% מנתח שוק המשתמשים כולל גוגל כרום, מוזילה פיירפוקס, אפל ספארי, אופרה ומיקרוסופט אדג ', JAWS ו- NVDA (קוראי מסך), שניהם עבור חלונות ומשתמשי MAC.
הערות, הערות ומשוב
למרות המאמצים הטובים ביותר שלנו לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או קטעים שאינם נגישים במלואם, נמצאים בתהליך הנגשה או חסרים להם פיתרון טכנולוגי הולם כדי להנגיש אותם. ועדיין, אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים ומשפרים את האפשרויות והתכונות שלה ופיתוח ואימוץ טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית, בעקבות התקדמות טכנולוגית.
אם מצאת תקלה, אם את/ה מתקשה להשתמש בהיבט כלשהו באתר או אם יש לך רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע ממך. תוכל/י לפנות לרכז הנגישות שלנו באמצעות כתובת הדוא"ל הבא: negishut@gindih.co.il

נגישות מבנים
• משרדי ההנהלה מצויים בבניין נגיש לאנשים עם מוגבלות. בחניון הבניין יש חניות נכים, הכניסה לבניין ולמשרדים נגישה ובבניין יש שירותי נכים.
• כתובת: מרכז עזריאלי 1, מגדל עגול, ק.34, תל אביב
• יצירת קשר:
טלפון: 03-6947947, פקס: 03-6947949
מייל: gindi-co@gindih.co.il

משרדי מכירות
"אונו-פארק", קרית אונו, אור יהודה.
משרד המכירות מצוי בבניין נגיש לאנשים עם מוגבלות. בחניון הבניין יש חניות נכים, הכניסה לבניין ולמשרד נגישה ובבניין יש שירותי נכים.
• כתובת: אריאל שרון 8, אור יהודה
• יצירת קשר: טלפון: 8132*, פקס: אין, מייל: onopark@gindih.co.il
"אפר האוס" תל אביב
• כתובת: שדרות רוקח 101 (גני התערוכה, כניסה משער מס' 1 מול תחנת רכבת ת"א האוניברסיטה)
• יצירת קשר: טלפון: 9997*, פקס: אין, מייל: upperhouse@gindih.co.il
• חנית נכים: נגישה (יש רחבת חניה צמודה למשרד עם חניות לנכים)
• כניסה למשרד: נגישה
• שירותי נכים: בתוך משרד המכירות ובחדרי שירותים בביתנים שונים המצויים בגני התערוכה.
"ווסט הוד" הוד השרון
יש חניית נכים ברחוב, הכניסה למשרד נגישה.
כתובת: הראשונים 2, הוד השרון.
יצירת קשר: טלפון: 2974*, פקס: 09-8667711, מייל: office@westhod.co.il
* משרדי שינויי הדיירים הנמצאים בתוך אתרי הבניה אינם נגישים. ניתן לקבל את השירות במשרדי הקבלן המבצע של הפרויקט הרלבנטי או במשרדי החברה, בתיאום מראש. לשם קבלת שירות נגיש במקרים אלו, אנא צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות לפי הפרטים המופיעים ברשימה לעיל.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
לבקשות והצעות בנושא נגישות, אנא צרו קשר עם רכז הנגישות, אדריכל איתן אקהאוז:
טלפון: 03-6947947
מייל: negishut@gindih.co.il

תאריך עדכון: 14.06.2021

Sarona logo
רכישת חוברת המכרז
לקבלת חוברת המכרז והטפסים הנלווים אנא מלאו את פרטיכם:
לפרטים נוספים חייגו 1-800-383-737
Sarona לוגו
רכישת חוברת המכרז
לקבלת חוברת המכרז והטפסים הנלווים אנא מלאו את פרטיכם:
תודה רבה, פרטיך התקבלו בהצלחה
אירעה שגיאה בביצוע התשלום, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות 1-800-383-737
לפרטים נוספים חייגו 1-800-383-737
WestSide לוגו
הרשמה להגרלה
להרשמה להגרלה אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם:
לפרטים נוספים חייגו *3219